سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود 5 تا از بهترین تکنوازی های سازدهنی (رایگان)

 در این مطلب 5 موزیک زیبا از تکنوازی های سازدهنی را در قالب ویدئوی آموزشی تهیه کرده ایم که می توانید بصورت رایگان آنها را دانلود نمایید. در گردآوری این ویدئوها سعی کرده ایم تا بهترین و زیباترین کلیپ ها از نوازندگی سازدهنی را برای شما تهیه نماییم تا علاوه بر الگوبرداری از نحوه نواختن موسیقی از تماشای این ویدئوها لذت ببرید.

ساز دهنی سازی است ساده که جزء سازهای بادی زبانه آزاد به شمار می آید و این به دلیل وجود تیغه فلزی در ساختار آن است. به علت اینکه نواختن با این ساز خیلی سخت و پیچیده نیست اکثر افراد ساز زدن با این ابزار را دوست می دارند. این ساز هم مانند سایر سازها انواع گوناگونی دارد که در ساختار و نوع صدا با هم تفاوت دارند اما آنچه که یک هنرجو باید به آن دقت داشته باشد تکرار تمرینات بصورت روزانه می باشد تا پس از مدتی به جمع دریای بی کران بهترین های موسیقی بپیوندد.

همانطور که می دانید تولید صوت در این نوع سازها نتیجه ارتعاش یک زبانه از جنس فلز است که تنها یک سر آن به بدنه ساز متصل شده و انتهای دیگرش می‌تواند آزادانه حرکت کند. به ارتعاش درآمدن این زبانه‌ها در اثر عبورجریان هوا موجب تولید صدای ساز می‌شود. از سایر سازهای این خانواده می‌توان ملودیکا ، کنسرتینا و آکاردئون را نام برد. هم اکنون سازدهنی در ایران علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است و از نوازندگان برتر این ساز، می‌توان به شهرام شادان فر اشاره نمود.

و حالا در سایت سازیها تصاویر مختلف از این دروس را می بینید:

شما می توانید ویدئوهای مربوطه را در لینک اصلی زیر تماشا نمایید:

دانلود 5 تا از بهترین تکنوازی های سازدهنی